Известие

Collapse
No announcement yet.

Променливи обороти?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Променливи обороти?

    Значи не става въпрос за оборотите на празния ход- те са стабилни, променят се леко и за малко като включа някой консуматор /клима примерно/. Става въпрос за момента, в който подам леко газ с педала и около 1200 об почва едно скачане до 1400 и после до 1200. Като натисна повече, няма проблеми. На TPS това състояние се появява на 8-9градуса на отваряне на клапата /обаче няма прескачане на градуси, с натискане на педала си вървят един след друг, градус след градус/. Казаха ми че е нормално това скачане, имало някакъв преходен режим. Обаче мене ме притеснява да не е заминал TPS-a и оттам да ми глъхне и да се замисля при рязко ускорение. На Уно-то имах същия проблем и се оказа точно TPS-a . Половин година ходих с молив в колата и като се изтърка пътечката, пак я драсках с молива, докато накрая сложих карбуратор. Става въпрос за 1995г и TPS не можах да намеря тогава
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

  • #2
    Никой ли няма мнение по въпроса
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      говориш за ТС-а нали? МПХ то чисти ли го с клечки за уши и коресилин както в друг пост ти писах?
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #4
        Не съм още. Днес си купих отвертки за винтовете на моторчето и дебитомера и през почивните дни смятам да ги почистя с карб клийнър
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #5
          BTW, Дебитомера го разкачи от скобите само . А горе мисля, че е все едно залепена буксата нищо че се виждат болчета...
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Hrabri
            BTW, Дебитомера го разкачи от скобите само . А горе мисля, че е все едно залепена буксата нищо че се виждат болчета...
            Аааа буксата си има скобичка, подобна на тези на дюзите - просто натискаш скобичката и дърпаш куплунга.
            Mitsubishi Outlander
            Mitsubishi Space Star
            Daihatsu Terios

            Comment


            • #7
              Това към тялото на Мафа, "мъжката букса"
              97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

              .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

              Comment


              • #8
                Ами точно от винтовете се развиват, ама профилите им са малко сложни, като звезда с изпъкнало в средата, че си взех отвертки
                Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от boian
                  Ами точно от винтовете се развиват, ама профилите им са малко сложни, като звезда с изпъкнало в средата, че си взех отвертки
                  Не си играй да ги развиваш. Разкачи скобите и пръскай пластинката през отвора
                  97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                  .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                  Comment


                  • #10
                    Искаш да кажеш да откача скобите на гумената тръба, на която седи дебитомера и да пръскам в тръбата? А моторчето няма как, ще го развивам от винтовете
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от boian
                      Искаш да кажеш да откача скобите на гумената тръба, на която седи дебитомера и да пръскам в тръбата? А моторчето няма как, ще го развивам от винтовете
                      Да но и двата елемента трябва да ти стоят в ръцете
                      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                      Comment


                      • #12
                        Вчера след срещата, като се убедих че има някакъв преходен режим на TPS-а и на една 146-ца с 1.6, само че тя не мени оборотите, а нещо притриса се заех да чистя. Развих винтовете и на МПХ и на МАФ-а. Напръсках пластинката на МАФ-а с карб клийнър- малко черна гнас, оставих го да съхне; напръсках МПХ- много черна гнас, изтърках го до блясък, оставих го да изсъхне. Само че гарнитурката на МПХ се начупи и сега ще правя нова от картон. И без гарнитурка го сложих, просто за проба, обаче проблема стои- забиване на муцуната и паткане в смукателния колектор. Сега се насочвам към смучене на въздух от някой скъсан маркуч или прескочил зъб на ремъка
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #13
                          Сложи гарнитурка.

                          п.с. Аз чистих 5 пъти
                          Източи резервоара за да се махне мизерията.
                          Подскачат ли теи оборотите след като го чисти?
                          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                          Comment


                          • #14
                            Продължават да подскачат като подам малко газ и задържа педала на 1200 об. и те сами се качват до 1500 и пак слизат до 1200. Иначе без газ са стабилни, но ми се струват че не са 850, а стрелката на оборотомера е на една стрелка под 1000 оборота, струва ми се 950об. Утре ще ходя в един сервиз дето на няколко алфи от форума са сменяни ремъците, да видим как е зацепен и ще пиша. Лошото е че компа ми се скапа и влизам във форума от служебния като съм на работа.
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #15
                              Най-сетне и аз да усетя потенциала на Алфа-та . Проблема с паткането и невървенето при мене се оказа от недобре зацепен ангренажен ремък- един зъб на единия разпределителен вал. Смениха ремъка, ролките, провериха компресията- 14атм на всички цилиндри, разделих се с 272лв и сега наистина колата се държи като Алфа. Благодаря на всички за съветите и най-вече на bobo и Hrabri
                              Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                              Comment

                              Working...
                              X